вівторок, 21 листопада 2017 р.

Здорові діти-здорова нація!



Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя
                                                                   Здоров’я дитини– багатство родини!
                                                                   Здоров’я народу – багатство країни!
   З 01 до 31 жовтня 2017 року в Соборненській ЗОШ І-ІІ ст.ім. В.Гарматія відбувся Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом: «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя».
    Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек сприяв реалізації основних пріоритетів Нової української школи, зокрема, формування в учнів уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя, популяризації книг про складові здоров’я, цілющі рослини. Безперечно, дуже важливо для кожної людини не тільки знати, як бути здоровим, але й уміти зберігати своє здоров’я на довгі роки.
  Відповідно до плану місячника було проведено багато цікавих заходів, у яких взяли участь і вчителі, і учні.
  У школі відкриття Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек  відбулося на загальношкільній лінійці і впродовж місяця  проводились наступні заходи:  виставка книг «Здоров’я-найцінніше багатство», «Здоровий спосіб життя- хворобам нема вороття ,перегляд відеороликів «14 фактів здоров’я», «ТОП 5 – Корисна їжа», перегляд мультфільму « Смішарики. Їжачок і здоров’я»,   виставка книг і брошур «Молодь обирає здоров’я», оформлення тематичної полиці «Підступна хвороба СНІД», бесіди «Ми за здоровий спосіб життя».
  Один день шкільна бібліотека працювала під відкритим небом. Усі бажаючі могли взяти літературу на абонементі, який знаходився під деревами молодих сосен, і почитати на свіжому повітрі,вдихаючи сосновий аромат. В цей день бібліотекарями працювали Христина Водяна, Соломія Чубко, Олена Гранат, Марія Буряк. Творчим підсумком Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек став фото звіт « Наше здоровя в наших руках»
    Зміцнення здоров’я дітей є однією з актуальних проблем нашого суспільства. Сьогодні як ніколи потрібні нові підходи й шляхи до усвідомлення учнівською молоддю необхідності зміцнення здоров’я, розвитку культури здоров’я. До пошуку ефективних шляхів розв’язання проблеми соціального здоров’я молоді долучаються й шкільні бібліотеки. Бібліотеку завжди називали аптекою душі, місцем, де лікують словом та книгою, ось чому так важливо, щоб кожна шкільна бібліотека стала духовним центром збереження дитячого здоров’я.
   Творчим підсумком Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек став фото- звіт « Наше здоровя в наших руках»













Немає коментарів:

Дописати коментар